Demokraci naciskają, aby uchwalić ustawodawstwo dotyczące reformy systemu opieki zdrowotnej, podkreślili swoje zobowiązanie do znacznego zwiększenia zasięgu, spowolnienia wzrostu wydatków na opiekę medyczną i ściślejszego regulowania prywatnych ubezpieczycieli, jeśli nie są również konkurencyjną publiczną opcją ubezpieczenia. Ale wśród głównych pytań, na które nie ma odpowiedzi w sprawie ich polityki, brzmi: W jaki sposób pracownicy służby zdrowia, którzy zgodzą się z wieloma (choć nie wszyscy) obserwatorami, są już nieadekwatne w niektórych regionach, a specjalności zapewniają opiekę medyczną dla dodatkowych 30 milionów nowo ubezpieczonych osób. Mimo wszystko, wczesne lekcje z reformy służby zdrowia w Massachusetts obejmują uznanie, że, jak powiedział niedawno doktor Mario Motta, prezydent Massachusetts Medical Society, powszechny zasięg nie jest równoznaczny z powszechnym dostępem . Rząd federalny nie zainwestował praktycznie żadnych pieniędzy w monitorowanie tendencji w zakresie zdolności, a Kongres poświęcił niewiele uwagi kwestiom związanym z pracownikami służby zdrowia. W kontekście reformy istnieją dwa główne powody, dla których należy omijać takie kwestie: pieniądze i politykę. Ponieważ republikanie coraz częściej atakowali propozycje reform za zbyt drogie, demokraci przyspieszyli swoje wysiłki, aby ograbić miliardy dolarów z początkowych szacunków kosztów. Postępowanie to oznaczało szereg zmian, w tym propozycje ograniczenia wielkości podwyżek opłat za Medicare dla lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej i zaniechania prób zwiększenia liczby miejsc pobytu na rezydencjach finansowanych przez Medicare. Członkowie Kongresu uznają również, że obliczanie, ilu lekarzy jest wystarczające, jest wyzwaniem długoterminowym, podczas gdy ustawodawcy zazwyczaj działają w znacznie krótszym czasie – od wyborów do wyborów.
Chociaż politycy nie poświęcali zbyt wiele uwagi kwestiom związanym z zatrudnieniem, nie ignorowali ich w ogóle. Niektóre kwestie dotyczące siły roboczej zostały poruszone zarówno przez wysiłki administracji Obamy w celu ożywienia gospodarki, jak i jako część dyskusji na temat reformy służby zdrowia. Pakiet stymulacyjny o wartości 787 miliardów dolarów, który prezydent Barack Obama podpisał 4 tygodnie po objęciu urzędu, dostarczył około 500 milionów dolarów na programy szkoleniowe w zawodach związanych ze służbą zdrowia (medyczne, dentystyczne, pielęgniarskie i inne), w tym 300 milionów USD na rozbudowę National Health Service Corps. Lekarze, którzy zaciągają się do korpusu, zapewniają podstawową opiekę w obszarach niedostatecznych w zamian za pomoc w opłacaniu nauki.
28 lipca Sekretarz ds. Zdrowia i Opieki Społecznej Kathleen Sebelius ogłosił dostępność 200 milionów USD z funduszy na odbudowę gospodarczą na rozszerzenie szkoleń w zawodach związanych ze służbą zdrowia i powiedział: Reforma systemów opieki zdrowotnej nie może się odbyć bez odpowiedniego zaopatrzenia w dobrze wyszkolony, dobrze rozłożony personel. dostawców. W toku debaty nad reformą administracja pozostała jednak w dużej mierze milcząca, jeśli chodzi o ekspansję pracowników służby zdrowia, wierząc, że ma ona pełne ręce ręce do zapewnienia prawie powszechnego zasięgu; co więcej, jest to bardzo fajne w stosunku do idei dużej nowej federalnej inwestycji w produkcję większej liczby lekarzy.
Rachunki zatwierdzone przez trzy komisje House (Education and Labour, Energy and Commerce oraz Ways and Means) i dwa panele Senatu (Zdrowie, Edukacja, Praca i Emerytury [Pomoc] oraz Finanse) zawierają wszystkie ograniczone zmiany w polityce dotyczącej zdrowia opieka pracowników
[hasła pokrewne: kreatynina cena badania, siatki centylowe niemowląt, kreatynina cena badania Poznań ]
Comments are closed.
Powiązane tematy z artykułem: cialis cena kreatynina cena badania siatki centylowe niemowląt
[..] Artukul zawiera odniesienia do tresci: pedicure kielce[…]
Myślałam że to anemia
[..] Odniesienie w tekscie do logopeda[…]
Do tego non stop zimne ręce